Kızlar bende 39+5 te doğdum artık aranızdan ayrılıyorum 🥰 Rabbim tüm doğacak annelere yardım etsin. Gece başlayan sancılar saat 11 de 2 cm. Saat 3 de 3 cm. 5 gibi 8 cm. Ve 6 da doğuma alındım suni sancı verilmedi kendi sancımla normal doğum yaptım. Yarım saatten az sürmüş ama bana biraz uzun gibi geldi ağrılı sancılı bir süreç ama kişiden kişiye göre değişir ve o masadan kalkınca inanın hepsi hafızanızdan siliniyor. Rabbim herkesi tek nefeste kurtarsın sağlıklı bir şekilde evladına kavuştursun 🥰