35+4 olduk. Nstde 40-70 arası Sancım çıkıyor ve 3 cm açılmam var. Ciğer geliştirici iğne yaptılar. Her an doğurabilirim diye.
37 ye kadar tutmaya çalışıyoruz ilaçlarla. Ama yine de suyum gelirse mecbur alınıcam doğuma. 35 veya 36. Haftada doğuran oldu mu aranızda? Küveze aldılar mı? Endişeliyim biraz