Çok üzgünüm 13+6 günlük gebeyim ve şiddetli baş ağrısı ile gittim ve alttan muayene yapıldı ve suyumun geldiğini söyledi doktor peritanolijiye görünmen lazım dedi ultarasonda anormal bir şey görmedi doktor . Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum 😭 doktor sadece antibiyotik verdi düşerse enfeksiyon kapma diye