yamacsilaa tüp bebek surecimiz çok uzundu ve 3. Tüp bebekte oldu buyuzden en az 9 ay folik asit kullandım maksimum bir ay ara verdiğim yada iki ay ara verdiğim olmuştur 1-1.5 yıl içtim yani ha oldu olacak diye diye , annelik kaygı üzüntü stres biliyorum çok zor ama otizmin ana nedeni bu değil , mesela anne çok stresli ise tetikliyor , anne tek tip besleniyorsa sadece karbonhidrat buda beslenme stresi oluşturuyor tetikliyor…. Araştırın derim. En başından beri benim hep yüksekti döllenmeden öncede öyleydi , konuldugundugundada , ya 8 haftaliktim ya 10 kalp atışı duyulunca Dr çağırdı sağlık ocağı tekrar tahlil istemişti 1200 lerde olan değer hoop 600 lere düşmüştü bile benim , düzenli kompleks vit kullanmama rağmen , ki bu dönemde bebek benden beslenmiyordu, ama bunu Dr unuza da sorun otizm yapaiyormu sorun olur mu diye içiniz rahat etsin