asell13 yserife oğlumda da avent kullanmıştım memeden hiç vazgeçmedi mama biberon ikisinede devam etti kızımda da yine avent biberon emzik alacam
Rabia81saka Ben ilk avent aldım cam biberon çok memnun kaldım sonradan büyümeye yakın normal plastik wee aldım 🤭****
1kediannesi yserife Philips avent aldım ikisini de, en çok önerilen marka. İnşallah kullanınca bizde memnun kalırız.
KbK Philips avent da belli aralıklarla başlığını değiştirmek mi gerekiyor acaba bnm de ilk bebeğim olucak fazla bi fikrimde yok bunlar hakkın da yaa