Aysegul-12 Merhaba Gebelik kolestazı yaşayan varmı varsa nasıl bi yol izlediniz bebeişlddi sağlıkla kucağınıza aldınız mı 30. Haftada gebelik kolestazı teşhisi konuldu çok moralim bozuk
Galya15 Aysegul-12 merhaba canım ilk gebeliğimde yaşadım 30. Haftada fark edildi 36. Haftanın ilk gününde sezaryen oldum ilaç kullandım günde 8 yada 10 adetti hatırlamıyorum2 günde bir tahlillerim yenilendi ve 33. Haftadan itibaren her gün nst ye girdim
Aysegul-12 Galya15 Galya15 banada bugün kadın doğum teşhis koydu ve gastronolojiye yönlendirdi pazartesi oraya gidicem ve aşırı tedirgin oluyorum inşallah çok kötü birşey olmadan sağlıkla kucağıma alırım yavrumu
Galya15 Aysegul-12 canım gastro bölümüne doğumdan sonra gittim kiminde 6 haftada geçerken bende 6 ayda geçmedi bunun doğrultusunda doğumdan sonra gittim yani gebelik boyunca kadın doğum dr kontrolü sağladı