Arkadaşlar belirteyim benim tahminlerim yüzde yüz tutuyor demiyorum evet çoğunlukla geri dönüş alıyorum bildiniz diye ama bilmediğim zaman da geri dönüş alıyorum benim ki sadece bir tahmin en kesin sonucu doktor söyler 10 , 12 nci haftada olan bebeklerde yanılma payı oluyor pozisyon değişikliği herşey oluyor bir kız dediğime bir erkek diyebilirim bu tamamen o anki görüşe kalmış bir şey bütün bu uygulamada olan herkesi çok seviyorum ❤Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰