Zeyna01 38+1 merhaba doğum temizliği bitti bugün çok şükür 2 kadın annem ben 4 kişi az önce bitti desem herşey hazır çok şükür beşik kurduk bebeğin geriye oğlum gelmesi kaldı bütün hazırlıklar tamam çok şükür sizde durumlar nasıl peki hazırlıklar ne durumda
123bebek-21 Zeyna01 bende bugün 38 oldum benimde herşey hazır kızımı bekliyorum pazartesi kontrol var şekerim olduğu için sezeryan olabiliriz çok çok heycanlıyım gün geçmiyor 🥹
Gozdecaner Zeyna01 38+5 herşey hazır ben dahada hazır salı günü doğumum var ama gün geçmiyor gün geçsin diye sürekli dışarı cikiyorum yanlışlıkla dogurcam günüm gelene kadar 🤣
Yenianne7 Zeyna01 37+3 olucaz biz de 4 günümüz kaldı Çarşamba kavuşuyoruz inşallah 🥹 Hamdolsun herseyimiz hazır temizligimiz hazırlıklarımız geçen hafta bitti beşiği de kuruldu ablasıyla heyecanla bekliyoruz miniğimizi. Rabbim isteyen her kadına bu güzel duyguları yaşatsın inşallah 🤲🏻🩷
Zeyna01 123bebek-21 Ayy oh mis benim bugün kafam rahatladı gerçekten doğum temizliğim duruyordu halılar sermemiştim daha şuan bende istediğin zaman gelebilirsin oğlum diyorum 😂💖
Zeyna01 Gozdecaner Ayyy çok az kalmış aynı bedende son günler demek inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bende bugün oh çektim kafam çok takıyordum 😂💖