Adetime 4 gün var bugün silindiğim zaman peçeteye kahverengi akıntı geldi adet oldum sandım ama sonrasında akıntı beyaza döndü erken gebelik testi yaptım negatif oldu yerleşme kanaması olsaydı beyaz akıntı gelir miydi ? Başına gelen var mı sizce adet mi yoksa yerleşme mi :(