Kahvemsi-05 Edali25 şuan 18+6’yız kasık agrıları bel agrıları hafif sancılar çok normal doktoruma danıştım “adet olacakmış gibi agrılar gayet normal endişe edecek bir durum yok” demişti😇🐼
Esss09 Edali25 bende 11 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde aynı şikayetlerimi doktora söylediğimde normal dedi ve bebekte Allaha şükür iyiydi ama çok rahatsız olursan doktora gidip danış mutlaka ama içini ferah tut 😊
Hilalll3 Edali25 benimde özellikle akşamları sanki karnım çok büyükmüşte sağa sola dönemiyomuşum gibi bi his oluyo bi sertlik hissediyorum 11+6
Merviss07 Edali25 18 haftalık hamileyim hala var o ağrılar ilk bebeğimde de oluyordur yine oluyor normal bence rahim büyüyor bebek büyüyor gerilmeler kasılmalar bol bol dinlen :)
Kahvemsi-05 Edali25 kaygılanmanı gerektirecek bişey yoktur 😇🙏🏻 İçin rahat olsun bünye gebeliğe alışık olmadığından birde adet görülmediğinden bu tür agrılar normal
Gizem9688 Kasik degil de gobek deligimin 2 3 parmak bazen sag bazen sol tarafina anlik agrilar giriyor ve geçiyor. Bazen bu anlik agrilar kasikta da oluyor ama daha nadir. 11+5 im. Agrilar dayanilmayacak siddette değil. Hafif agrilar.
zeyasya Edali25 bende aynı hastadayım doktorum rahmin büyüyo normal dedi şiddetli degil tabi bu dedigim agrı normal yani