birnurunuzz Normal doğum yaptım aselim kızıma kavuştum 37.haftada su gelmesiyle suni sancı takılarak dogumum başladı 1 gün ağrı çektim sonra doğurdum iste çok heyecanlıyım
Kubragnssvr63 birnurunuzz hayırlı olsun ❤️ bizimde suyumuz azalmış pazartesi yatış yapılacak önce suni verilip acilma için denicek doktor olmazsa sezeryana alicak. Ancak suniden çok çok korkuyorum zorlumuydu sizin için de acaba