gizbirhil benimde ilk gebeliğim korkmayın hemen, üzülmeyin. Bende 22 haftalıkken hala hissetmiyorum diye çok kafama takıp acile gitmiştim bir gece yarısı doktor 24, 25 haftaya kadar hissetmeyebilirsin çok normal demişti. Bende forumda 15 haftalık, 16 haftalık gebeyim , hissediyorum yazılarını okuyup bebeğime bişe mi oldu neden hiç bir hareket yok diye çok korku yaşadım. İçiniz rahat edecekse bir kontrole gidin ama bu hafta için normal gayet.