aysel1520 Benimde ilk gebeliğim ve 34. Haftamdayım. Suan bile çok kişinin hissettiğini hissedemiyorum. 22.haftamda ilk defa karnımda karınca gibi birşeyin oldugunu hissetmiştim. Bence korkma, doktorun sağlıklı diyorsa hareketli veya hareketsiz olmasına takılıp moralini bozma derim😉