Kızlar şu 2 gündür hep hassas içerikli Yazılar var ve hepimz çok etkileniyoruz anlıyorum 9 ay bekleyip son dakka bebeğini kaybeden var ama burda ilk defa anne olacak var okadar seneden sonra bebek bekleyenler var onları düşünün lütfen onlar okuyunca psikolojik olarak yıpranacak 9 ay boyunca kaybetme korkusu yaşayacak şahsen ben 2’ci gebeliğim olmasına rağmen 2 gündür kaybetme korkusu yaşıyorum burda yeni hamile kalanları düşünemiyorum artık lütfen acınızı anlıyoruz çok zor Allah kimseye yaşatmasın ama buraya yansıtmayın o şekilde beni yanlış anlamayın okuyunca Allah evladını kaybeden her anneye tekarardan güzel duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah ❤️