Bsy1045 Kızlar 37 hafta oldum bugun kontrolüm de vardı nstye girdim sezaryen tarihi aldım. 10 gün sonrasına nst de en fazla 60 ı görmüştü ama şuanda aşırı kasılmam var sizce sancı mı bu ? Gitmeli miyim acile ?
ikiprensannesi53 Umran_r1103 doğuma yakın çok kasılma olur bebek doğuma hazırlandığı için karnın sürekli sertlesir düzelir yani