Mira2 gnormalde erkelerde yanlışlik payı yok diyorlar kızlarda yanılma olabiliyormusta tabi bazen nadiren yanılma oluyormuş çevremde bir teyzem var erkek deyip kız çıkan söylemler var ama teyzeminkine gozlerimizle gorduk yani baklm bizimkilerde yanılma olabilirmi