Ygmr01 düşük tehlikem var kese etrafı kanama görüldü duphaston, progestan, haftada bir iğne kullanıyorum. Bir kere lekelenmem oldu sadece kasık ağrısı bel ağrısı var ben de ve iki haftadır istirahat halindeyim Dr devam et en azından ilk üç ay böyle dedi yatmaktanda heryerim çürümüş gibi ağrıyor