Oğlumla başladık bu yolculuğa gayet güzel sakın geçen bir hamileliğim oldu taki 33+5 de sancılar cıkıp 37 haftalık olana kadar dinlenmeli ilaçlarla devam ettik. Hiçbir şekilde sancı hissetmedim taki 39+1 e kadar sabah eşimle yürüyüs yaptık gezip dolaştm herşey gayet yolundayken saat 4 gibi kısa aralıklı sancılarım başladı duş almama rağmen dk tutuyordum hep kısa süreli sancılardı bu arada nişan su gelmesi vb hiçbirşey yaşamadım. Daha sonra hastaneye gittik acıklıgım 1 cm di ve sancılar vardı yatış önerip suni sancı vermek istediler önce korkup kabul etmedim benden imza alıp cıkışımı aldım eve gittiğimde sancılar 2 3 dk da bir olmaya başladı tabiki şiddetli değildi daha sonra bavulumu alıp doğru hastaneye gittim yatısımı aldım 20:30 da suni sancı vermeye basladılar sancıları kendımden beklemdigim şekilde güzel karşıladm gerçekten canı tatlı biri olmama rağmen güzel karşıladım hep plates topunun üstünde durdum hareket zıplama ne varsa yaptım saat 11 gibi bakıldığında 6 cm acıklıgım olmuştu . Ebeler bile şok olmustu harikasın falan dediler derken sancı anında nst bağlanmak biraz ölüm gibiydi tabi yatarak çok zor geçiyor sancılar. Neyse tekrar inip plates topunun üstünde zıplarken herhalde 3 saate falan acılmam 10 cm olur dıye düşünürken 15 20 dk içinde kusma dan sonra topta zıplarken suyum patladı ebelere haber ettim ve hemen çatala cıkardılar ve doğum başladı ıkınmlar falan derken ebe inip nst bağlasak seni dedi demeye kalmadan tekrar sancı be ıkınma isteği geldi harikasın lafları arasında inmedim masadan daha sonra ıkınma bağırış cagiris derken karnıma baskı desteği ile tabi bebişim de biraz kilosu vardı kesi atıldı o yüzden doğdu yavrum tabi doğum anında biraz oksijensiz kalmıs neyseki birkaç dk sonra öptüm ve göturduler uzun süren bir dikiş işlemi vardı daha sonra odama getirildim. Bebeğim küvozde şuan tedbir amaclı herhangi cihaza vb baglı değil sadece soğuk uygulama yapılıyormus her neyse bilmiyorum 😔😔 dualarınızı bekliyorum güzel anneler Rabbim bekleyen bütün anneleri evlatlarına kavuştursun suaan dikiş agrıları ve evladımın özlemi hariç bir acım yok ben yaptıysam herkes yapar o kadar korkak bir insandm kı Rabbimin mucizesi❤oğlum Ali asafıma dua edin teyzeleri