Tlyysf CANSUCUK kız daha 8 haftalık yeni oluşur bende 8+5 daha önceki kontrolde kalp atışına bakıldı martta gidicem bidaha diğer aylar uyumsuzluk varsa ortaya çıkar 8 hafta çok yeni
eminece93 CANSUCUK benim bebeğim de 8 haftalık, bebegime gore kesesi azicik küçükmüş ama onemli olan bebegin kalp atışı 🙏🏻 azar azar büyüyor, havuc suyu ic 3 lt su ic hergun
Zehroskos CANSUCUK benimde şuan 6+4 . Kese biraz küçük içindeki su miktarı az dedi doktorum. Ama bu şekilde olup sağlıklı bir şekilde doğan bebeklerde varmış. İnşallah bizimde sağlıkla hayırlısıyla olur 🤲🤲
CANSUCUK Çok teşekkür ederim canım anneler ilerleyen haftalarda bebegin kalbi durabilir filan diyince doktor stres oldum epey küçük görünüyor kese
eminece93 CANSUCUK doktor ne dedi peki? Benim ki 3 gun falan kucuk ama toparlarmis doktorum bana azicik demisti. Allah korusun saglikla alalim kucagimiza bende korkuyorum ama Rabbim korusun onlari
CANSUCUK Çok teşekkür ederim canım anneler ilerleyen haftalarda bebegin kalbi durabilir filan diyince doktor stres oldum epey küçük görünüyor kese
CANSUCUK Bebek kalp atışları güzel ama kese epey küçük sık takip yapacağız dedi bakalım yani kötü birsey olma ihtimali de var ama düzelme ihtimali de var
eminece93 CANSUCUK perinatoloğa gidicem bende pazartesi tavsiye üzerine normal kadin dogumcuya guvenemedim
CANSUCUK eminece93 Anladım güzel haberler alırsın umarım sağlıkla gelsinler inşallah ama senin ki azıcık küçükmüş içini ferah tut
eminece93 Ayglvlkn a vitamini gelişime iyi geliyormus, 3 lt suda ayni sekilde ve enfeksiyon düşük riski icinde su icilmeliymis. Ben tup bebekle hamile kaldim opu olmadan once ve transfer oluncada havuc suyu ictim yumurta kalitesi ve rahim icin iyi dediler
CANSUCUK Bizim doktorumuz da öyle söylemişti bu durumda olup büyüyen bebekler de varmış ama işte içim hiç rahat değil
Ayglvlkn eminece93 anladımm çok teşekkür ederim hawa soğuk 3 lt su içemiyorum ama 😢canım istemiyo pek
eminece93 CANSUCUK benim bebegimle kese arasındaki fark günü 2 ye düsmüş doktor sorun yok dedi perinatoloğa da gittim olmasi gerekeb hafta icinde dedi , ictiklerim ise yaradi mi bilmiyorum sizde yapin 🙏🏻 kanama alanim var kese altinda tek endişemiz o kaldi
CANSUCUK eminece93 çok geçmiş olsun canım biz daha gitmedik doktora beklemedeyim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip olur inşallah tum