hepoyleolurzaten_ Minikkalp04 6+5 haftalığım.5 haftada keseni gördüm geç döllenmeden dolayı bebek yoktu.6+4de bebeyi gördük çok şükür kalp atışı yavaştı gelecek haftada bakılıcak inşAllah
-Buse35 Minikkalp04 keseyi bile erken görmüşsün canm ben 7. Haftamda gördüm keseyi şuan 8im salı bidaha gidicem bebişi görmeye 🤩
birkizannesi21 Minikkalp04 4 haftalıkken keseyi gördük şuan 6 haftalığım pazartesi tekrar gidecem bu sefer kalp atışını duyarım inşallah ♥️
Zeyneppx Minikkalp04 6+2 de bebişleri gördüm 🥰 keseyi 4+2 de tek gördüm 5.haftada ikinci keseyi gördük
18092021 6+2 geçen hafta keseyim gördük, bugün kese ve bebeği çok şükür. Haftaya kalp atışı inşallah☺️
Seda344 Bende 5 haftalığım. Pazartesi beta ya bakılıp ona göre doktor keseyi görmek için gün verecek bana. Heyecan korku sevinç hepsini aynı anda yaşıyorum.
NeslihaN34 6+3 benim de kese var bebek gözükmüyor bende kötü şeyler düşünüyordum ama buradaki yorumlara bakılırsa normal sanırım:)