Emali
Bayanlar ben 35. Haftamdayım ve rahim bölgemde böle hafif bi ağrı oluyor tam üst bölgesinde çok rahatsız edici değil ama bazende ediyor kasık kısımlarımda da oluyor bazen sizce bu enfeksiyon mu bebiş büyüdüğü için onun yaptığı bi basınç mı? Akşam eşim gelince idrar testi vercem ama duramadım şimdiden enfeksiyonsa bebeğe hemen zarar etmiş midir?