Bende aynısını iki gün önce yaşadım doğum sancısı gibiydi sanki karnımın içi parçalanıyor gibi oldum hamen hastaneye yatışim yapıldı bir gece kaldim serum antibiyotik ciğer geliştirici iğne yapıldı ertesi güne taburcu oldum erken doğum önleyici ilaç ve antibiyotige devam ediyorum gerçekten kötü bir durum doktorum günde üç litre su iç dedi haricen de dut kaynatıp içiyorum çok geçmiş olsun