Rgmss Mmy92 benım doktorum 12.haftadan sonra organik boyayla cok bekletmeden mumkunse ara ara acık havada durup bekleyerek boyatabılırsın demıstı
Dadymom1 Mmy92 Ve 36.haftalar da 2 defa normal boyadım. Maske takıp havadar bir alanda, kısa tuttum saçımda. 36.hafta yani 2.boyayı bugün yaptım 😅
Minigiim-vebenn52 Saç boyamanın organiği mi olur kuaförüm bana bitkisel boyaların içinde bile var kimyasal olmasa nasıl açsın dedi ve boyamadı saçlarımı hamileyken bence boyamayın
Aybarssena Eşim kuaför babamda kozmetik ürünleri satıyor. Güvendiğim bildiğim marka organik boya İNOA marke ve İNOA AÇICI ile boyadım. Çok şükür hiç de bir şey olmadı. Ama saatlerce saçımda beklemedi en fazla 1 saat durdu