Merhabalar, sorunum başlıkta da yazdığım gibi kabızlık😣
Normalde hiç kabızlık yaşamazdım, günde 3-4 kez tuvalete çıkardım. Demir hapına başladığımdan beri 2 günde 1 çıkabiliyorum ve çok zor.
O kadar taşlaşmış ki çok ağrı yapıyor ve ağrıdan dolayı yapamıyorum bugün. Hızlıca etki edip bu gece veya yarın sabah tuvalete çıkmamı sağlayacak bir çözüm var mı?
Bir de kan hapı kullanırken böyle sorun yaşayanlar ne şekilde çözüm buldular, merak ediyorum. Sürekli böyle son dakika çözüm aramaktansa baştan ne yapabilirim kabızlık etkisini ortadan kaldırmak için?
Demir haplarının hepsi mi böyle yoksa markayı değiştirsem düzelir mi acaba? Bunu da merak ediyorum. Çok zordayım bugün 😖