MF0127 ay benim ilk dogumum gibi olmuş. Ben de hastanede nst ye bağlanmamış olsaydım dogurdugumu anlayamazsın ilk sanvilarimda 🤭 su patlatilimca coştu sonra hemen doğurdum. İnşallah şimdi yine aynı olue doğumum 🤲 Bebeğini sağlıkla mutlulukla huzurla büyüt inşallah. Anne babasina vatana millete insanlığa faydalı imanlı olsun 🤲