Herkese merhaba, 13 haftalık hamileyim. Düşük tehlikesi yaşıyorum. Ve tam 19 gündür kanamamda devam ediyor. Gittiğim hastanede ki doktor düşük tehlikesi olanların ortak özelliği covid aşısı olduğunu söyledi. Tabi bende çoğu insan gibi covid aşısı olmuştum. Acaba doğruluk payı var mıdır merak ediyorum.