Berenannesiceren 14+6 haftalık bebeğim imom ilacı verilmişti ve ben almayı unutmuştum daha yeni doktor kontrole gittiğim çantayı açtığım da fark ettim :(( kullanan oldum u yararları nedir
dml33 Berenannesiceren multivitamin omega 3 falan var icinde iyi bir ilacmis bnde decavit iciodm o bitince imoma gecicm omega 3 oldugundan
Aselnaz33 Berenannesiceren ben kullanıyorum doğuma kadarda kullanıcam günde bi defa içiyorum .. bebeğin kilosunda yardımcı oluyor 29 haftalığım 3.aydan sonra başladım kullanmaya
Aysktr Berenannesiceren erken doğumu önlüyor daha çok bebeğinin fiziksel ve beyin gelişimi için kullanmanı öneriyorlar yani kesinlikle ihmal etmemen bir takviye diye düşünüyorum hele ki birde balık yemiyorsan hiç aksatma
Drya22 Ben 12 . Hafta başladım suan 20 haftalık oldum hala kullanıyorum doktorum bitince tekrar al dedi