Kevserehdhd Kizlar coraspirini bırakınca bisey olmadı demi doktor 32.hafta bırak dedi doğum 38.hafta olcak
tugba0090 Ay bende aynı düşüncedeydim bugün bir doktor 32 de diğer doktor 34 te bırak dedi ne yapicam bilemedim en iyisi 33 te bırakayım 😄
Antabus Ben de bugün aynı şeyi düşündüm. İki hafta sonra bırakmam gerek benim de. Sonrasında sorun olmaz heralde