Deryaerin ben aldım ama henüz kullanmadım, kuzenim bir buçuk yıldır kullanıyor ve çok memnun suana kadar bir sorun yaşamadı. Bende özelliklerini inceledim, çift yönlü olması ilk aylar pusetin ayrı takılması benim için çok önemliydi bu iki özellikte var. Ayrıca arabayı kapattığında valiz gibi çekiliyor tutma kolundan. Kaldırmak taşımak gerekmiyor. Benim ev asansörlü koyacak yerim mevcut merdiven inip çıkarmayacağım o yüzden kucuk bir araba almadım onlar bana cok konforsuz geliyor bebekte rahat etmiyor zaten özellikle yeni doğan. Çok küçük ve hafif değil bunu bilerek al mutlaka incele mağazada yaşam şartlarına uyuyorsa direk tercih et.