gulruba kuzum ben otribebe kullaniyorum şuan bebegim 45 gunluk çok memnunum hem yumusak uçlu ama dikkat et iki turlusu var benimkinin uzerinde bebek yenidogan ve çocuklar için yaziyor. Serum suyuyla islatıp burnunu sonra çekiyorum sabah akşam çok memnunum