AynaSeyidova 38+3 gunluk hamileyim.Sabah saat 11 gibi catı müayinesi oldum 1 cm açıklık var dedi.Şimdi saat 8 sümüksü kanım geldı cox agrılarım var regl agrısı gibi hiç geçmeyen.Acaba bu catı muayınesı sonrası kanamamı yoksa nişanımmı geldi?nerden anlaya bilirim
Melos9 AynaSeyidova burdan okuduğum bilgilere göre nişanın gelmiş olabilir canım henüz doğum yapmadım ama burda bir çok kişiden okudum pembe ve sümüksü şekilde nişan gelmiş olabilir ağrılarında varsa sıklığını takip et dakika tut yada bir duşa gir hafifler belki eğer duştan sonrada hafiflemezse dakika tutup kontrole gitmeni tavsiye edebilirim ☺️ sağlıkla kavuş bebeğine inşallah 🙏🏻