Mlk2304_ Anonimoo Rabiul sizin şafak uzun ama çabucak geçiyor , güzel bir hamilelik geçirirsiniz inşallah😍
ug_fa-3diplomalianne Mlk2304_ ilk kızımda nazlıydı ya 41+1 de geldi seninle inşaeAllah bu da öyle olmaz 😃
Mlk2304_ MMerve34 valla öyle ya , benden sonra doğum yapacak erkek bebek anneleri doğum yaptı. Ben doğuramadım daha , kızlar nazlı ya 😁