1fatma_nurr Kızlar bu haftalarda bel ve kasık ağrısı yaşayan varmı adet ağrısı gibi oluyor geciyor gene oluyor
Bebekayik 1fatma_nurr 19+4 deyim bugün sağ kasığımın ağrısıyla uyandım hala daha ayağa kalktığımda ağrıyor bende bu şikayetten konu açıcaktım sen denk gelince yazayım dedim banada bilgi verirseniz sevinirim
nnurergun_1103 1fatma_nurr 18+3um benimde yeni başladı sadece kasik ağrısı adet olacak hissi gibi postu görünce yazmak istedim neden oluyor acaba
Der_yaM 1fatma_nurr 18 + 1 günlerce süren bel ağrım ve kasık ağrım bide karnım birkaç saniyeliğine sertleşip geçiyor sizinde öyle mi
nnurergun_1103 1fatma_nurr umarım öyledir şuan geçti ama arada geliyor doktor kontrolüne 1 haftam var endişelendim açıkçası
yeniannna34 Kızlar selam aynı haftalardayız karın sertleşmesi oluyor mu sizlerde sırt ağrısı çok oluyor o normal bılıyorum ama karnım 2 gündür sertleşiyor normal mı acaba
nnurergun_1103 Kızlar dunku ağrılardan sonra doktora gittim. Bu haftalarda bu tarz ağrılar normal dedi doktor benim ağrılarım devam da etmedi şükür çok endişelenmeyin ama ağrınız varsa mutlaka doktorunuza danışın