Ben ilk cocuguma yaptırdım. 2. Ye yaptırmadım şimdi 3. Ye hamileyim onada yaptırmayı dusunmuyorum. Çünkü en son sağlık ocağına asi için imzaya gittim gerekçelerimi neden yaptırmak istemediğimi soyledim. Aşının iceriklerini okuduğumu icerisinde aliminyum insan dnasi vs vs şeyler olduğunu söyledim herhangi bir yan etkiye karşı siz sorumluluk alıp bana imza verirseniz asi yaptiricam dedim hayır veremeyiz dedikleri an bitti benim için..