Bobby45 İlk hamileliğim ve çok fazla midem bulanıyor çok halsizim ne yapmam gerekiyor acaba 😞 lütfen yardımcı olur musunuz
Biyiklikedi Merhaba, ben ilk gebeliğimde kraker yiyordum. Hep bastırıyordu. Sonraları yeşil elmada işe yaradı. Bobby45
merimiri Bobby45 prilam diye mide bulantısı ilacı var gebeler için ben kullanıyorum Sizde sorarsanız doktorunuza yazacaktır
Yesilmavigs Bobby45 benimde ilk gebeligim senin gibiyim bende çok midem bulanıyor ama ben kusuyorum da Dr prilam verdi akşam 2 sabah 1 düzenli kullandigin da çok rahatlatıyor Doktorunla konuş bence
Enginnmusab25 merimiri bende bugün dediğiniz ilacı yazdırdım doktoruma daha başlamadım doktorum günde 3 kere ikişer hap atıcaksın dedi tabi günde 6 hap 🤦🏻♀️ Size de öyle denildi mi
merimiri Enginnmusab25 yok ben sadece gece yatarken aç karnına içiyorum 1 tane bana yeterli oluyor 3 fazla bence sizde öyle bir deneyin eğer baktınız yetmiyor ona göre önlem alırsınız
Enginnmusab25 merimiri anladım denerim bakarım ben mutfağa bile giremiyorum dedim doktora gerçekte de öyle çok aşırı midem yanıyor göresin bile gelmiyor sanırım ondan böyle yazdı
Bobby45 Haftaya dr da randevum var dediğiniz gibi soracağım. Hiç bir şey yapamıyorum bir şey yapasım gelmiyor. Ben kusamıyorum sadece bulanıyor kraker denedim biraz daha iyiyim sanki. Hep bi halsizlik isteksizlik var
merimiri Enginnmusab25 bende yemek yemekten ziyade hayal ederken bile midem bulanıyor demiştim oda bana daha basit bir ilaç yazmıştı daha sonra prilama çevirdi en güçlüsü bu dedi ama gece bir yazmış sanırım denemem amaçlı bana da yetti açıkçası ama hala bazı şeyleri yiyemiyorum