Kızlar devlet hastanesine gidiyorum ilkimi özelde yaptırdım ikinciyi devleti seçtim falat istediğim doktora zorla randevu buluyorum gecen hafta gittiğimde kan verdim idrar testi yaptım iki hafta sonra gel dedi randevu bulamazsam dedim sekretere gel dedi sence bakarmı randevusuz çok kararsızım ya