gbayindir Merhaba kızlar 7 gün geciktim bugün beta 241 cikti daha önce kimyasal gebelik yaşadım ama hafta falan hiç hatırlamıyorum sizce bu değer normal mi
aysheklc gbayindir bemce normal siz yinede emin olmak içşn 2 gün sonra yine kan verin eğer yükselmişse hamilesiniz kesin düşmüşse bi sorun var o zaman
Bekledigimmucizemm gbayindir 2 gün sonra vereceğin değer önemli 2 katı artarsa gayet iyi artmazsa sorun