İkili tarama sonucu hemen alınıyor mu arkadaşlar?
Nagis2108 bende bugün gittim kan verdim sonucun çıkmasını bekleyeceğim😍
Nagis2108 5-6 gün sonra çıkmıştı
Nagis2108 ben 3 gün içinde almıştım belli olmuyor ama bazılarınınki geç çıkmış
Ea_aylms6 aa öylemi güzel haberler alın İnşallah ne zaman çıkar peki sonuç🥰
Bende verdm 13 de ikili testi ertesı gun cıktı snucm gıdıp grafk kagıdını aldm
Ayse_ygt41 özel hastanemiydi
Nagis2108 bir haftaya çıkar dedi doktor
Üniversite hastanesinde 10 gün sonra çıkar demişlerdi 10 gün sonra gidip almıştım