Merhaba, 6 haftalık hesapladığım gebeliğim var, bugün kanamam oldu doktor düşük kanaması olabilir yerleşme kanaması da olabilir dedi. Dört haftalıkla uyumlu dedi kese, henüz içinde bebek gözükmüyor dedi. Çok üzgünüm ve doktorun dediğinden hiçbirşey anlamadım…
Ne yapmalıyım… 🌺