Doktor bana her bebek aynı olmaz dedi. Kimi arkadaşlarım gece uyutmuyor çok hareketli falan diyor. Benim zar zor yavaş hareket ediyor. Kontrollerde nstde falan da bir sorun yok. Çocuğun yapısı öyle. Endişelendiğimde şekerli bir şeyler yiyip soluma yatıyorum. Yarım saat içinde hafif olsa da hissediyorum hareketini.