Merhaba bugün 19+1 haftalık olduk ikinci gebeliğim 14-15. Haftadan beri haraketlerini minik minik hissediyodum düne kadarda 2-3 gün çok net hissetmeye başlamıştım ama dünden beri azaldı arada vurup geçiyo bugün hatta hiç yok nerdeyse normalmidir acaba ikincide olsa insan ilkmiş gibi bi endişe ediyo