Nehas Yeşil limon olduk biz 😍 bu günlerde miğde bulantım azaldı rabbime şükürler olsun 🙈 bide cinsiyetini öğrensem harika olcak😂 Sizler ne kadar oldunuz 😍 bu arada şunuda söyleyeyim icimde kalmasn 😂 yarın doğum günüm ve bebeğimle büyüyorum ya 😍😁
msrrf Nehas allah bagislasin saglikla kucagimiza almak nasip olsun insallah 🙇♂️ biz de hindistan cevizi olduk 31+6 💙
naaazz Nehas oncelikle bebegin ve sana beraber gecreceginiz saglikli mutlu huzurlu seneler diliyorm mutlu yillar 👏😊bizde avokadoyuz cinsyetmz bizimde belli degil kontrole gdnce ogreniriz insallah 😁
Tubademir85 Nehas biz ananas kadar olduk 19 haftaya girmek uzereyız, erkek bebısım, Allah saglıkla huzurla hepimize kucağımıza almayı nasip etsin
ebrarmom08 Nehas bizde yeşil limonuz 🤰😊🍋 haftaya cuma kontrol var 12+4 oluyoruz baklm doktorumuz cinsiyet hakknda bisi diyecekmi 🙂
AyseguL01 Bizde daha küçücük bir üzüm tanesiyiz 🍇🍇ah zaman geç artık bizde hissedelim o minnak tekmeleri 😄