Kızlar 11+ 5 im iki kere rüyamda oğlum olduğunu gördüm ilkinde çok küçüktü kucağıma bile alamadım korkudan ikincisi bayağı büyüktü ama yeni doğmuştu emziriyordum seviyordum falan anne rüyasında ne görüyorsa cinsiyet doğrudur diyorlar sizce içimden geçtiği için mi rüyamda erkek gördüm yani bilinç altı mı yoksa gerçekten erkek bebekmi siz rüya gördünüz mü ne gördünüz ne çıktı 😇