sedacetinkaya Karin agrilarim var diye dr dusuk riski olabilir dedi. Progestan verdi. Kan akinti vs yok sadece ara ara agrim oluyor. kullanan iyi gelen var mi.
Htcdndr sedacetinkaya benim düşük riski vardı kanamam olmuştu ilk başta ama sonraları kahverengi lekelenmem olmuştu 3 ay kullandım şükür şimdi iyiyiz 🙏🏼
Seymabal41 sedacetinkaya kaç haftalık gebesin cnm karın ağrısı olabiliyor doktorum bana 5 haftalıkken dedi ki kasık ve karın ağrısı olabilir dedi. Lekelenme yoksa korkma cnm ❤🤰🏻🙈
Almiram sedacetinkaya ben kullandım canım beni mahvetti ayakta duramıyodum baş dönmem falan çok vardı
mhm sedacetinkaya Bende kullanıyorum kasık ağrısı için verdi de agriyi eskiye göre biraz azalttı ama hala var
1234Esra Ben hamileligimin başından beri karin ağrısı yaşıyorum bana da bir kaç defa progesteron vermişti doktor ben bir kaç defa kullanıp bıraktım şuan 25 haftalık hamileyim sana tam olarak be söyledi doktorun canim
Almilanur Bana kanamam oldugu için vermişti geçirdi benim kanamamı en son kontrolümde riskin yok dedi düzeldi yani şükür iyi geldi bana
Tugba48 Canım ben kullanıyorum cok iyi bir ilac düşügü önlüyo ara ara agrıların olması cok normal korkma ben 27 haftalıgım halada agrım oluyo biraz baş dönmesi falan da yapar korkma ama iyi bir ilaç
sedacetinkaya Seymabal41 5+2 gercekten mii 😯 az da olsa icime su serptin .. ok sagol bugun gittim dr.a cok ilgisiz cikti hemen on saniyede ultrasona bakti yolladi
AliRabiazadanir 16+6 günlük hamileyim ve hayla kullanıyorum karnım agrıdıgı için ve gayet iyi geliyor agrım olmuyor kullanınca
Prensimizibekliyoruz Ben 3 ay boyunca günde 2 defa kullanıyordum sonra kesenin altında kan gözükünce günde 3e çıkardı kanama yok olunca doktorum ilaçı ilk 5 gün günde ikiye 5 günde günde bire düşürerek bıraktırdı çok şükür gerçekten güzel bir ilaç🙏❣
Seymabal41 sedacetinkaya canım şöyle ilgili güzel bir doktor bul bebek zaten şimdi nokta kadar belli bile olmaz cnm . Sen korkma benim doktorum kasık ağrısıda olur yerleşme lekesi de dedi korkma sen Allah korusun cnm Allahın izni ile birşey olmaz
Nergis355 Canım progestron hormon yetersizliği olduğunda veriliyor o hormon yetersiz olursa kanama olabiliyor bende başından beri kullanıyorum 23 haftalığım mide bulantısı yaparsa vajinadan alabilirsin
EmineHazar Bende 1 hafta kadar kullanmıştım 7ci haftamda halsizlik dışında bi yan etkisini görmedim allaha şükür şuan 16 cı haftadayız 👼🏼
suzu Cnm bana 4.hafta da verdi yani bebegin daha sağlıklı tutunmasını sağlıyor aslında,korkulacak bir durum yok aksine rahat olsun için.saglikla buyutelim karınlarımızda inşallah.
lkayRazgatLolu sedacetinkaya ilk 3 ay kullandım bende. Progesteron hormonunu bebekler 3 aydan sonra salgıladığı için ilk üç ay bu ilaç önemli riski olanlarda
Merveee sedacetinkaya benim 8.haftamda iç kanamam oldu 19. haftaya kadar kullanmıştım kanama durmuştu... amaaa 47 günlük olduk bugün çok şükür 🙏🏻 😄😍