aresinannesi1 ben ,36. Haftamdsn sonra aybala hanıma gitmeye başladım ve çevremdeki çoğu insanın tavsiyesi ile gittim orda bi kaç kişiyle de konuştum sıramı beklerken hem doktordan hem ilgiden memnun olduklarını söylediler. Bende şuan aybala hanımdan memnunum. Uzmanlarda hiç ilgilenmiyorlar ki şahitte oldum buna.
Ben aktifte doğum yapıcam şuan orada muane ücreti 800 TL
Normal doğum 16500
Zorunlu sezeryan 16000
İstekli sezeryan20000
Epidural normal 18000 di sanırım öyle hatırlıyorum