Mels_1 Merhaba canım hamişleerrr dün oğlum olacağını öğrendim isimde bana yardımcı olsa olsa happy mom anneleri yardımcı olur dedim karanın yanına yakışıcak bir isim arıyoruuumm❤
pmkcn Mels_1 erkek isimleri çok zor oluyor ben de ilk başlarda çok kararsız kaldım eşim çınar dedi ben kerem dedim en son Sarp ta karar kıldık
Buse80 Mels_1 Asil Karan uyumlu bence siz bilirsiniz tabi bende Karan ismini çok istedim ama eşimle bir türlü bu konuda anlaşamadık erkek bebek ismi bulmak gerçekten çok zor en son Taha Berk isminde kaldık bakalım 30+3 haftamizdayiz değişmezse 😇🥰
Yenianneforum Aras koyacaktım fakat anlamı hoşuma gitmedi Asaf koyacağım anlamı çok iyi olduğunu düşünüyorum
Eda42 Atahan düşünüyoruz bende kararsızım ama eşim biraz mızmız bulduğum hiç bir ismi begenmiyor tek ortak beğendiğimiz Atahan oldu