Melekuz14 Şeker yükleme testi yaptim ve doktorum sekerin sinirda oldugunu ve dahiliyeye gitmem gerektigini bir sonra ki randevuda da seker testini yenileyecegini söyledi bebeğime zarar verir mi şeker sizce?
sryy Melekuz14 dikkat ettiğiniz sürece korkmayın. Dahiliye sizi endokrine yönlendirir ordanda diyetisyene yönlendirilirsiniz. Verilen programa uydugunuz sürece endişelenip kötğ düşünmeyin😇
Zubeydaaltun Melekuz14 evet kalbine ve beyin gelişimine zararı var canım doguma 3 hafta kaldı tiyetle devam edyorumm