Gggg-12 çok ağrınız varsa bence de başka bir yere görünün. Haftanızda erken. Sancı azaltıcı serum yaparlar yada bebekle ilgili ciğer geliştirici vs yaparlar riske atmayın çok sancınız varsa. Benim 35. Haftamda çok yüksek sancılar çıkmıştı ancak ben hiç birini hissetmiyordum. Bu sebeple eğitim araştırmaya sevk edildim üç gün takip edildim. Serumlar vs sancılarım sizin seviyenizdeylen taburcu edildim. Bence başka bir yerle daha görüşün.