Merhaba, 20. haftadayım. 3 gündür kasığımın tam ortasında bir ağrı hissediyorum. İğneleme, kramp gibi. Özellikle tuvalete gidince zorlanıyorum. Doktorda kontrol edilip idrar tahlil yapıldı fakat bir sorun çıkmadı. Daha önce yaşayan var mı, normal mi bu sancı?😞