lilyum_ 2 gün önce kürtaj oldum. Karnımda bacaklarımda ağrılarım var. Canım tatlı istiyor. Kendimi regl olacakmışım gibi hissediyorum. Normal mi bu durum?
lilyum_ momofmychildren evet ilaç kullanıyorum ama kanama da oldu bugün dün kesilmişti. Bi sorun olabilir mi diye merak ettim
Gzde_defne Bende kürtaj olduktan sonra hamilelik belirtileri 3 hafta devam etti mide bulantısı koku hassasiyeti beta hcg hemen düşmediği için bir süre olur bu durumlar
lilyum_ momofmychildren beni 2 hafta sonrasına çağırdı. 2 hafta dolmadan gitmek istemiyorum. İnsallah sorun yoktur.